CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 26, 2009


Kepada sesape yang men"TAG" daku..tanx la ye...sebab ko ingat jugak kat aku..huhu

Q:adakah anda rase anda HOT?

Saya rasa saya hot....kengkawan saya panggil saya itam..
Maybe sebab saya hot sangat kot...Sampai hangus hangit
satu badan ni haa...



Q: upload pic kegemaran korang dan nyatakan sebab



















sebab FIRST TIME saya dapat melihat negro bagi ceramah "LIVE"


Q: Bile kali terakhir makan pizza

Tiga hari lepas dapat PTPTipu...


Q: Lagu terakhir yang anda dengar
Tujhe Yaad Na Meri Aayi
(Soundtrack Kuch Kuch Hota Hai)


Q: apakah yang akan anda wat
selain selesaikan tag ini

Main game PENGURUS BOLASEPAK '08



Q: Selain dgn nama sendiri, anda
suka dipanggil dgn panggilan apa?
RAFAEL MENDOZA...hakhak



Q : TAG lagi 6org TANPA KEKESALAN.
Sila lakukan JIKA TAK akan dikenakan
tindakan mandatori


Q : Sape no 1 pada anda?
Awek saya yang sorang ni haaa...

Q: Org no 3 ada dgn sesiapa?
Dengan classmate saya kot =p

Q :Kata sesuatu berkenaan org no 5
Seorang yang talkative..

Q: Bagaimana pula dgn org no 4?
my-ex classmate.lama bebeno tak jumpa beliau...gindu ko!!!!

Q: Siapakah org no 2?
Seorang pekedai runcit yang mesra alam =p

Q: Pesanan kepada org no 6?
be strong gurl!!!!

~trimas~


2 comments:

Nadd said...

abe!
tagged nad di kale sibuk
tp sbb abe,
buat jugak ;p

Asmadiana Alias said...

tq abe...