CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 24, 2010



Hi guys!!!!
Lama bebenor aku tak update blog kecintaan aku yang sebuah nih..Mana taknye..Setelah bermacam-macam dugaan dan juga halangan..Baru sekarang lah aku dapat meluangkan masa untuk blog aku ni haa...Agak kekok juga lah hendaknya aku bila nak tulih post ini..Rasa macam menulis untuk kertas perperiksaan penulisan SRP pulak rasanye..Nervous je..tapi daku gagahkan jua lah ye..

So untuk kali ini..aku akan memperkenalkan berberapa segmen baru untuk blog ini..korang nak tahu just cek it up laa yeee..baru la suprise sikit kan????Al-maklumlah kan dah tahun baru ni..so wajah pun kenela update sikit tak gitu???Barula tak jemu dipandang orang..So, aku harap korang enjoy lah dengan post-post aku after this ye..

Sekian =p

2 comments:

Iris said...

abe's back!!!!!!!!! ;)

A B E said...

YEAY!!!!hehehe