CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 24, 2010

PRINCESS & THE FROG


Ni adelah sebuah filem animasi yang boleh dikira baru jugak laaa...dikeluarkan oleh disney pada cuti krismas yang lepas.. Sejojornye,aku pon tak tengok lagi kartun ini..ramai orang yang dah tengok telah memberikan rating yang agak baik jugaklah untuk filem animasi ini...So, aku hidangkan kepada korang link download untuk filem animasi ini untuk kita sedut beramai-ramai. Credit untuk web syok.org kerana telah mengeluarkan link ini..Aku just menyebarkan je..hehe..
JOM SEDOT!!!!

LINK:

Okay geng!!!!Kali ini,files yang korang download itu mempunyai extension .001 diakhirnye...Itu menunjukkan korang kena guna satu software yang bergelar HJSPLIT. Kachang je.. Mula-mula korang download la HJSPLIT di link yang aku bagi dibawah nih..After that, korang klik HJSPLIT tu dan pilih butang JOIN. Pastu, korang tekan input file dan pilih file (korang download tadi) yang mempunyai extension .001 kat belakang.Contohnya [The.Princess.and.the.Frog.(2009).DVDSCR-MENTiON.rmvb.001]...Lepas korang dah pilih file yang ade extension .001 tu,tekan je start..SIAP!!!!Kalau tak reti jugak,korang mesej lah aku k..hehe..ENJOY!!!


2 comments:

Nadzrah said...

bwk sok g kelas! nak copy! hehe

A B E said...

pemalas!!!!download sendirik!