CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009

Another Video For You!!!

Can I have Your Number???

Bob si roomate aku telah memperkenalkan aku dengan video ini..Dahla aku ni agak meminati video dari mad tv nih... Apa lagi,aku pon layan jela dengan harapan aku akan gelak tonggang terbalik di hadapan laptop aku ni ha..Tanggapan aku memang betul doh..Aku gelak tak hengat after tengok video nih..Bob yang dah berulang kali tengok video ini, merelakan sajalah kegilaan aku..So,aku nakla share kekelakaran (entah ada ke tidak word nih!!!)video ini dengan korang..So, aku harap korang akan enjoy tak hengat after tengok video ni ye...Singkirkan segala kefaktapan hari-hari korang dan bergelak ketawa sebentar ye..

~Enjoy~






4 comments:

Iris said...

kalo aku la kene cam pompuan tu...

maaakk!!!
tolong!!!
orang gile!!!

A B E said...

hehe...
klu orgnye tu ak???
hahaha

Iris said...

lari jugak..
hahahha!!!

A B E said...

haha..yelatu =p