CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 21, 2009

WTFish!!!!!


Tagged???

Aku ni baru beberapa bulan je join blog nih..Agak mentah lagi dol...Hingus still meleleh lagi taww..hehe.Banyak lagi yang kena belajar..Ni haaa...Benda baru yang aku belajar tadi..TAGGED!!!! Menatang apa tuh???Aku memang konpius mula-mula...Mulalah rasa kecik cinoni je aku lam bidang penulisan blog nih... Tanpa rasa segan,aku pon bertanyalah kepada insan yang men"tag" aku ini..Nad namanya.. Tanks Nad sebab men"TAG" aku..First time maa...hehe..Aku yang mengantot gila baban disaat ini,terus celik buntang sebab eksaited nak menjawab segala cabaran yang dilontarkan menerusi tag nih...Macam lembu naik lori je perasaan ku disaat ini.hua2.Okeh nad,ko tag aku ye!!!!Hamek balik apam hangus ko neh!!!!

Ni haaa soklan2 cepu cemas beliau:

1) Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" at my blog .

Amek ko nad...Besar tak apam yang first nih???Kenyang tak???hehe


2) Link/Ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Orang yang gatal tangan yang bagi award nih kepada aku adalah Miss Nad.Beliau adalah kawan aku yang paling kecik didunia..Sorang yang comel,manis and blur sepanjang hari...Udah-udah la dengan sifat kemelayuan aku neh..Tak larat dah nak puji-puji...

Walaupun beliau sebegitu rupa,Nad..Ko dngar sini ye..Our bond as a friend will never dissolve okay..FRIEND FOREVER ye nokkk..Mak sentapppp tawww!!!!

Info tambahan..Beliau merupakan rakan satu cos aku,suka makan sup tulang belakang kuda tua, minuman fevret dia Kopi Guarana Yeyeh!!!(Amy Search's Style), Hobi dia adelah pengumpul gigi susu yang baru gugur..(Letak bawah bantal..kononnye Tooth Fairy nak bagi fulus...Wekkk!!!).. Nad nih suka sangat dengar lagu Rakyat macam,Apo Kono Eh Jang,Poie Pokan dan juga Watimang Landok..Btol kan???Dan akhir sekali,Beliau juga adalah pelajar terbaik pendidikan seni di sekolah rendah beliau... Nad,terharu tak aku tau banyak pasal ko???huahua..

3) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1-Nama kecik saya ABE
2-Saya suka main Football Manager

3-Saya ada sorang je awek..SUMPAH!!!!
4-Nama awek saya Norhayati Ramli (anak tokey burger)
5-Kulit saya dah semakin cerah...
6-Saya adalah kaki wayang dan karaoke
7-Saya suka buat orang gelak
8-Fan Man.Utd sejak 2001
9-suka menyakat
10-Music=Life

4) Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.


~My Gurl~

~Azim~

~Noel~

~Nilam~

~Najwa~

Sori kengkawan kerana men"Tag" anda..Anggapla itu sebagai satu cenderamata dariku..huahua

5) Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah ditag.

`BEREHHHH`

8 comments:

Zulfahmi said...

Ko cakap kau tag aku
takde nama aku pun kat situ...

Lalala~
malas la
hohoho

Nadzrah said...

ko makin puteh abe???




seram...

A B E said...

adela nama ko...
jgn wat x nmpk k...
ni azim kn???=p

A B E said...

haha...
kenet..tu lawak jela...
ak bahagia jd itam ni
itam itukan emas
haha

Iris said...

abe makin puteh??
bagos2..

ngee~
aku terharu neh..byk gile ko tau psl aku.. plg x bole blah sup tulang tu r.. mne ko selidik neh?? pasang spy ek?? hahhaa!!!

tenks krane menjawab..heee~

Anonymous said...

kehkeh. aku tanak bwat tag kau tuh. tak berselera mak. haha. kalo ade laen kali aku bwta. :P

A B E said...

bkn pe nilam...follower ak kn ciput je...xtau nk pilih sape...nk pilih yg len pn xblh sbb dorg da wat.so ak bg la kt ko...nk wat ke x ak xksh pn. haha.

Zulfahmi said...

SaLAH!!

shaye bukan Azim

Hohoho~
tapi Azim pernah hantar comment melalui account shaye...