CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009


Segmen Terbaru - Countdown of #100 Famous Love Quotes/Sayings

Sebagaimana yang telah anda baca diatas,aku ingin memperkenalkan segmen terbaru dalam blog aku yang tah pape nih...Countdown ini mungkin perkara yang baru anda dengar... Mana taknya,yang korang dengar adalah coundown lagu bollywood,lagu english,lagu tamil dan carta-carta lagu di stesen-stesen radio terkemuka di dalam or luar negara..Agree??


So, aku nak membuat satu pembaharuan,nak mengintrodiuskan carta atau countdown kata cinta or love sayings khas untuk santapan nurani korang..Bagi yang dah kapel tu,boleh la guna,paraphrase ayat yang aku bagi ini untuk korang bagi kat awek ke,bini,laki or boipren korang...Mana tau benda alah ini dapat mencairkan hati mereka, memanaskan lagi kehangatan cinta korang kn???Hahaha,poyo tahap kuda laut betol ayat hamba tadi...



Cinta sekarang dan zaman mak aku dulu dah ketara sangat perbezaanya...Cinta dulu-dulu memang pure,original dan memang kiutla sepertimana yang korang tengok dalam peti telebisen tulah..Semuanya nampak baik dan takda cacat celanya...Cinta sekarang dan masa depan pulak memang total opposite cinta yang sekarang...70% bercinta untuk seks,25% materialistik dan selebihnya adalah cinta sejati...Statistik itu aku dapat dari satu laman survey dan korang tengok la sendiri...Where is the love went????katil?lubok tupah?celah batu besar??Shoping kompleks?? Sungguh tak adil bagi orang yang bercinta dengan sepenoh hati tu bila term cinta tu dicemari dengan unsur-unsur negatif sebegini....Kan???


Ada juga antara kita yang tamak...Tak tahu apa kehendak hati yang sebenar-benarnya...Ada yang materialistik tapi at the same time perlukan seks sebagai jaminan supaya pasangan tidak akan terlepas dari genggaman si pulan tu...Ada yang perlukan seks dan juga bersikap materialistik..Keji betol golongan itu..Dan tak lupa untuk golongan yang terlalu mencintai seseorang dan di dalam percintaan itu mereka hanyut didalam perasaan cinta.SEKS adalah nama khas rakit yang mereka naiki sewaktu hanyut...Wah,tetiba janggut A.Samad Said tumboh di dagu aku...Pandai-pandai pulak nak bermadah kias....Hehe.

Conclusion nya???Cinta zaman teknologi ini dah sebati dengan seks...Dah semakin pudar cinta yang dulu dan cinta sekarang berevolusi menjadi seperti yang kita nampak sekarang.
Jangan korang ingat aku promote benda yang tak baik kat korang pulak...Kalau korang berkapel dengan cara dan mengikut jalan yang baik,teruskan sampai bila-bila ok???Berbahagialah korang sehingga keakhirnya...Orait???Aku just berefleksi saja disini..Bual dan borak-borak suka-suka je pasal benda ini...Al-Maklomla dah takda benda lain nak diceritakan.hehe.

Hope carta cinta ini dapek heal segala yang already punah ranah..Dapat memperbetolkan semula perkataan CINTA yang sekarang ini semakin salah diinterpretasikan dan bla...bla...bla...Kalau taknak susah,layan kan sajalah countdown ini...Buat donno saja..Ok???=p


Carta ini ada 100 entries maaa...Korang nak tau kata cinta or love saying yang paling fofuler di sekian alam??? Tunggu jela ye...HEHE.oklah brader and sister sekalian alam...Dengan ini aku merasmikan segmen terbaru dalam terrain ini..Hope korang layankan saja ye...Aku akan menyiarkan 2 entries every week..Kalau korang nak komen,kritik,puji,puji and puji..Jangan segan silu mengomen di ruang sedia ada ok...=p

~Love y'all =)~

3 comments:

Nadzrah said...

abe dah berubah!! wah!!
gud2!!

Iris said...

tepuk2!!!
wah..
segmen baru tu..
nice~

A B E said...

haha...
korg mmg lor =p