CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

Bila Lah nak keluar ini cerita....

Filem: Ong Bak 2 - The Real Fight
Date : March 2009
Actor: Tony Jaa


Adoiyai...aku dah tunggu lama dah cerita ini nak keluar...lambat lah weittt..Aku cukup suka cerita eksyen and gadoh-gadoh ni korang tau tak..Lagi-lagi kalau yang berlakon itu adelh pelakon kesukaan aku.. Tapi kan...Bukan bermakna aku anggap keganasan itu benda paling indah dan cakap aku ini suka dan sokong pada keganasan..Tidak handret persennnn.Aku anggap cerita sebegini, adalah bagos sangat bukan sahaja untuk masyarakat tapi pada negara itu sendiri dimana mereka mengetengahkan seni mempertahankan diri tradisional kebanggaan mereka di pentas global...Tak macam negara kita yang fofuler dengan silat(ada macam-macam jenis silat sampai aku taktau ada berapa)...Tapi takda daya saing langsung untuk memartabatkan ia ke pentas dunia,memfaymeskan ia berlipat-lipat kali ganda macam yang dibuat oleh pengarah dan juga pelakon utama cerita ini,Tony Jaa.. AH!!!Persetanlah dengan isu ni,kita berbalik semula dengan filem yang bakal menemui kita ni haaa...Aku memang menaruh harapan yang agak tinggi untok filem ni....sebagaimana yang telah aku lakukan pada cerita Tony Jaa yang lepas-lepas(Tom Yung Goong & Ong Bak)dimana keduanya gempak dol!!!!So,kepada peminat filem eksyen dan gadoh-gadoh,jom teman aku tahan stim sampai filem ni keluar ye..



~Hehe~

3 comments:

JIRO said...

besh2.....

Unknown said...

ongbak jahat!ongbak jahat!haha

A B E said...

hehe...
napela si dila tuh =p