CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 19, 2008

Balik Kampung!!!!


Yahooo!!!!!
Malam ni aku akan pulang ke kampung setelah setengah tahun berkampung kat Melaka ni...
Hanya tuhan jela yang tau betapa tough nye semester ni and pressure yang budak2 TESL part 3 hadapi...So,aku nak enjoy and rehat spuasnye once da sampai umah nnt..Nak mkn knyang2 mskan mak aku and devote diri aku kat FOOTBALL MANAGER!!!!!!!!!!!Actually keputusan nak blk kampong ni dibuat pada last minit sbb aku sepatotnya join sukarelawan sukan asean yg akan diadakan di shah alam (tarikh sama dgn waktu aku blk kampong) bersama aiman,rauf and the Javanese Teletubbies (Nasa)...Tapi bila aku bngun pagi td,aku teros mesej kat org management event tu,En.Wahid yang aku akan cancel dr join event tu...Pastu aku sms mtk ampun dan maaf kpd kwn2 ku,yg aku xdpt join diorang...HOPE DIORANG FAHAM la ye...Sehebat mana event tu skalipun, aku akan ttp choose to go back home..Hey guys,FAMILY COMES FIRST right??? Apepon aku akn pulang kepangkuan ibubapa aku setelah bbulan2 mninggalkan dorg..

Mak Abah!!!!Piji nak balik niiihhh!!!!!!!

0 comments: