CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 19, 2008

The David Blaine's Parody....


Remember my conquest for the great vids in Youtube??Ya,akhirnye aku telah mnjumpai video yang tidak kurang faktap jgakla lawaknye...Bole bikin pankreas anda blobang dihujung minggu...
Video ni dinamakan sebagai David Blaine's Parody dimana org2 Amerika yang dah faktap dgn hidup dorang,wat video bodoh2 cmni...Tapi bila kita tgk,terhibur jugakla...Ok, bbalik kepada video parody ni..video ni adalah refleksi daripada show "David Blaine's Street Magic" yang aku rasa korang ada tgk di Channel AXN di Astro...kalo xtgk lg show tu nmpk sgt tv dirumah korang masih lagi mggunakan perkhidmatan MegaTV or Aerial Becabang Lapan yang aku rasa mcm kuno je bunyinya...Anak2 Amerika yg kreatif ni lak telah menukar show tu kepada satu lawak yang agak lawak jgakla dimana mereka telah mmperbodohkan show tu...Ala,nama pon parody kan????
Aku telah mndownload 6 episod parody ini untuk santapan hari minggu korang.So, aku plan nak membahagikan video ni kepada 6 minggu (6 episodes)...So, korang layankan jela ye...Nah amik ni episode satu!!!!!


ENJOY!!!!





2 comments:

LoLLip0p's w0rLd said...

yikes!!they r creative..
huhu~

A B E said...

haha..tau xpe...
tggu kmunculan dorang kt episode 2 nnt k...
lg gmpak!!!!