CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 27, 2008



Extra Lawok...


Aku dapek lawok ni daripada salah satu forum yang agak faymes jgak la di negara kita ni... Aku ni klo da surf tenet mula la crik bnda2 bodo yang at least dapek mmuaskan ati aku yg lara and tlalu faktap dgn cuti yg tersangatle boring ini...aku harap korang layan la lawak bodo ni ye...lawak bodo ini bkisar tentang "Si Badak and Si Babi"...Hahaha..

pade satu hari, ade seko babi. die ade seko kawan baik yang bernama badak...
Pada satu ari, babi itu meminta rakannya melukis gambarnya.
Badak pon menggunakan segala kekreatifan yang ada padanye utk. melukis gambar kawannye itu....
Apabila lukisan itu siap,badak pun menyerahkan lukisan itu kpd babi itu.
Selepas memerhati lukisan tu,dengan sepantas kilat sang babi itu memberi satu flying kick kat badak ....
kesian badak terselit kat celah batu tempat dia melukis kawan nya tu.....
lalu babi tu berkata "lagi sekali ko lukis gambar
aku macam babi, aku bunuh ko".


~Layan Sudddeeehhh~

0 comments: