CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008





C.U.T.I


Ape ke ayam la cuti semester aku kali ni ek... Boring semacam jek. Ni yang wat aku rindu nk blk mlaka cpt2 ni..Bikin gua xtahan je beb..Bole jd gila korang tau x.Cmnila jadual harian aku rakan2 sekalian... Bngon pagi dlm kul 11am (da konpom2 x smayang suboh) then bkpes la aku..After dat aku g mandi n tgk tv smp tghri..Tghri lak g CC tgk Fesbuk and blog aku ni ha..Pas da boring mlangok kt cc yg cam sial ni, (tenet lembab cam haram!Fak ol da way cc ni!!!) ak blk umah mkn lunch..Petang plak aku dok beristeri dgn bantal kekabu and tilam aku kt bilik..da smp senja ak bangkit and mndi blk and tgk berita tv3..Then tggu mamat adi sepul dtg umah and ktorang melepak kat kedai kopi smpai ke tgh mlm mmbncangkan hal dunia semasa yang semakin meruncing ni..Cewwahh!!!Padahal mgompat and cakap2 bola je!!! Da abes 2 gelas Nescafe Tarik and patblas topik dibincangkan, aku pon blah dr situ.Sampai je umah aku lyn tv sampai syahid depan tv. Tu jela rutin seharian aku ketika berada di kampong halaman..Boring siot!!!!!Sampai nk cerita kt blog ni pon boring.. Sempat tdo satu lap lg wooo...Xsabar nak blk mlaka nnt..Maybe lps raya haji kot..Huhu.. sehingga tarikh tu,jadila aku zombie kt cni..


~Arghhh~

2 comments:

LoLLip0p's w0rLd said...

aku lak da jadik penunggu kt uma neh...
tggu nk brubah jdk hantu len da neh~

A B E said...

haha...
ko mmg antu nad oit...
antu blurrrr... =p