CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 22, 2008



~KEMBALONA~

Aku pon xtau ape ke haram Kembalona ni...bunyik cam bunga pon ade... Herba or rempah ratus pn ade..Dah carik dah kat kamos dewan edisi raya... Takde pon pkataan Kembalona ni..Tapi tula tajok video yang akan aku sajikan utk korang..Still igt korang kat conquest aku mncarik video best2 kn??hahaha..ni adalah salah satu daripada pncarian aku...Ade source dr rakan sekerja aku yg bg video ni kt aku...harap korang enjoy la hendaknye ye...hehe..Video ni lagu dia sket pny best tapi diperbodohkan liriknya sehingga mjadik kelako cam haram korang taw??? hahaha..Aku da tgk 6 kali kot..still gelak cam mawas lg...tapi aku da mjadik manusia kembali...ade pepatah org tua tuwi yg berkata "Manakan ada Mawas berblogging..." Betol kn? So,aku hrp korang bukak volume kuat2 dan layan video ni smpai muntah la ye...Cheers!!!!


~ENJOY!!!~

0 comments: