CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008



Balik Sudah….


Sorile coz lama sgt x post sumtin lam blog aku yang x seberape ni.. Al-maklomle bizi sangat kat kampong masa cuti ni…(bizi la sgt…) nak update blog ni pon payah sbb umah aku kat kampong mnela ade tenet..so,knela mlingkup kat Saiber Kafe yang berkejauhan 1km dari umah aku..Eh, mamposla nk g cc je wei!!!korang igt aku ni anak kepada tokey U-MOBILE ke???dah plak tu cc kt kampong aku ni cam cibai cket… speed dia laju nak mmpos..bkn bmakna laju sangat tapi korang bole tggu dpn computer tu sampai mampos korang tau !!! LEMBAB NAK MATI! Maybe sebab ramai hackers telah dilahirkan dikalangan bebudak kmpong. So, konklusyen nye bebudak ni yang telah mnggodam computer tersebot sampai jd sebegitu rupa…hukhuk.. Skang aku da sampai kat umah sewa aku kat Melaka..woi bez siot umah ni!!!mmgla aku xkn boring sbb dgn adenye kmodahan tenet 24/7 ni dtambah lagi dgn adenye kdai mamak bhampiran dmana ianya mmbolehkan daku tgk bola (bukan LIGA M ye) bsame rakan sperjuanganku Adi Carlos Moreira. Ktorang juga telah mmbuat deklarasi utk bertapa di depan lektop masing2 and ilangkan segala gian dan nafsu utk medownload,memfesbuk, memfrenster, memblogging yang telah membuak2 sejak cuti sem di kampong. HUAHUAHUA.. aku pon still konpius dgn tarikh daftar bila ni…tp maybe 29hb kot..so sambil mnunggu tarikh berikut tiba,aku and adi carlos akan menggila dan start memfaktapkan hdup kami smula dgn teknloji sedia ade.huahua..

~Home Sweet rent Home~

0 comments: