CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 21, 2008




The Night My Ass Should Stay Still

19hb Disember 2008,10.30pm

Iji...Mari ah tgk movie,cito Keanu Reeves wooo~~cito the day the earth stood still!!!Dgr kato sdap cito tu..mari ah tgk wei!!!takdok life la mung ni...Tula kata2 trakhir adi carlos kat aku, mencadangkan aku agar tgk wayang dengan beliau..cerita yang dimaksudkan dia tu dah seminggu ditayangkan..tgk trailer pun cambest je.Tapi actually aku ada plan tersendiri nak tengok cerita ape nanti and the movie is "YES MAN!!" lakonan Jim Carrey,pelakon idola aku sejak kecik lagi..So demi sahabat terchenta,aku korbankan jela hasrat aku nak tengok cerita Jim Carrey...layankan jela diri tengok cite The Day,The Earth Stood Still..

Movie tersebot start pukol 12.15am mlm tu jugak dimana kitorang gamble kan diri kitorang nak beli tiket on the spot.."kalu tadok tiket,kite g karok!Don't worry lah!!!",berkata adi untok memberikan semangat kepada aku and aiman yang juga turut serta dalam ekspedisi kali ni. tapi budak aiman ni bertuah sebab adi blanje dia,upah format laptop adi katanye..Menunggu masa nak tengok wayang,kitorang pergi dinner dulu and after that kitorang straight pergi ke GSC dataran pahlawan,masa sampai dah pukul 11 lbh...

Fuh!!!Ada lagi tiket..byk lagi...tapi aku dah rasa suspicious apesal sikit je org layan cite blokbaster ni???ke ni cite blackbastard ekk???Alaa...maybe sebab dah seminggu kot,orang dah abes tengok pon,kita je yang lambat sangat..Ermm,tula kata2 yang memotivasikan aku walaupon aku tengok orang ramai sedang beratur menunggu nak tengok citer Yes Man!!!Sabo jela weii... Kitorang pon enter the hall..

Seat kitorang kat blakang and tengah...dalam panggung tu memang bole dikira brape orang yang tengok cerita tu,tapi actually aku lagi suka keadaan yang tak crowded..nak tengok movie pon boleh fokus sket..Tak gitu..Cam biase lepas iklan 5minit,movie pon start la..Aku menaroh harapan tinggi kat cerita ni...JANGAN BAZIRKAN RM10 AKU!!!!!!

Tapi after 2jam cerita tu dimainkan...aku pun berjalan keluar sambil menyumpah seranah...adi wat muka selamba and aiman wat derk je..HAMPEH siot cerita tu..Masa awal and nak menuju pertengahan cerita bolehla tahan,tapi towards the ending and resolution cerita tu tahap ampeh...
Faktap tol...harga tket mahal tapi cte cam faktap.MEMBAZIR RM10 je tau tak!!!That Night, My Ass Should Stay Still in the house...Menyesal aku...huhu..Tapi next week aku akan tengok gak cita YES MAN!!! bagi mengobati ati aku yang tengah faktap lagi sampai skang...

~Warrrgggghhhhh!!!~

0 comments: