CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008




Karaoke a.k.a Karok


Music is my life…punyela obses aku kat lagu sampai tak boleh tengok orang lain ada lagu yang latest and best dari aku..Mula lah jeles and try carik lagu yang lagi latest and lagi best untuk mengalahkan orang itu.tapi kalau lagu dia latest tahap lusa tapi tak sedap, hawau ko kelaut la…gua tak kesah pon woi!!! bukan dengki beb..Tapi memang adik beradik dengki pon..Ditambah pulaks dengan passion aku kat lagu tu sendiri..Ape yang aku merepek ni????Sepatotnye aku nak story pasal karaoke or KAROK (term yang digunekan oleh belia zaman skang)..Aku kat Melaka adalah hantu KAROK dimana KAROK boleh dijadikan sebagai terapi untuk aku and geng hantu yang lain untuk menenangkan hati yang serabot,sedih,tension dan juga sebagai alternative untuk mengisi slot di hari minggu…(time ade duit la!)


Wei kitorang manela main karaoke tahap jamban weii..Dah tak musim dah karaoke kat dalam jamban..Wat malu kaum je karaoke kat situ. Bagi sesiape yang baru menapakkan kaki dalam arena karaoke boleh la beb.. Tapi bagi gua and geng hantu yang lain,kitorang dah senior dalam arena ni..Kitorang baru je setahun berjinak2 dalam industri ni..hehe(cakap bajet best je kn?kn?) Hotspot karaoke aku and geng will be kat Jetty Selat Melaka..Perghhh layan beb melalak kat sana…Lu nak korbankan anak tekak, halkum and sendi tengkuk lu bole wat..Bilik dia memang kalis bunyi..So, pekerja disitu takkan dengar keluh kisah dan penderitaan korang semasa melalak didalam. Manela tau time tu tgh frust bercinta kn,nak jerit sampai bisu pon takpe, ianya dihalalkan..So,disitula kami akan berkampung selama 2 jam menyanyikan lagu – lagu kegemaran kami..LAYAN….


Tapi spot ni mahal beb!!!Kalau tak abes rm40 keatas memang tak sah…Nak murah boleh je tapi masa hari biasa la,siang plak tu… Manela layan karaoke siang-siang…tak pontianak and langsuir la camtu…Nama pun hantu kan?kan? hehe.pastu beverages dia mahal tahap gaban..Mineral water yg 350ml berharga rm4 and air berkarbonat gelas kecik rm5..Gua and geng memang plan nak seludup air je pasni..wat sakit hati je!!!Tapi bila nyanyi…semua bukan jadi isu lagi… Tak nampak pun kemahalan semua, just bila dah keluar baru start sumpah seranah… Itulah kami geng KAROK…Ni dah nak start semester kami geng bas sekolah,Eh! Terkhilaf plaks…Kami geng karok memang dah plan nak start balik aktiviti kami. Woi kampong aku kat kelantan manela ada karaoke…Memang tahan gian jela,menunggu masa je nak lepaskan gian ini…


~JETTY!!!!Tunggu Kami!!!!~

2 comments:

Iris said...

hahaha!!
gile karok tol ko neh ek..
aku ingt x siyes mne..
rpenye da kritikal..

A B E said...

tau xpe nad..hukhuk