CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008




RESULT..RESULT...RESULT



Woi result nak kua!!!!cuak siot esophagus aku korang tau tak…mana taknya, kalo turon pointer aku sem kali ni tak ke nahas aku dengan mak bapak aku nanti..tak pasal-pasal elaun aku kene rombak balik nanti wooo.. Lagi satu malu jugak dengan rerakan yang lain yang telah menscore kan diri mereka… Dorang dapat pointer tinggi-tinggi and aku plaks dapat yang rendah..tak ke malu tu..takde isu merendah diri ye dalam hal pointer ni.ko pointer rendah je every semester, gelap la masa depan ko!!


Aku just risau kat dua paper je wei…1st paper Psychology in Education..Mencipap aku jwb paper ni dulu woi..Tough gila babi..Padahal dah study (last minit) pon terkontang kanting nak menjawap..huhu… Aku akhiri menjawab paper tu dengan pasrah kepada yang Maha Esa agar dikurniakan C+ pon takpela..tu pon aku dah bersyukor woii..Aku rasa aku dah terkena sumpahan daripada lecturer paper tu..Mana taknya, satu semester mengutok beliau..hari last class plak tak mintak restu and ampun beliau..Main tarah je sampai ke final..Bukan pe wei, mata lecturer aku ni unik sangat..Juling dia tu membuat jiwa aku tak tertahan daripada mempermainkan beliau..Everytime ada sesi Q & A dah cukup untuk membuatkan orang cuak.. Bila dia start nak tanya student, dia akan tengok muka student and cakap “You,answer the question now”…masa tu aku tau dia nak tanye aku.tapi aku masa tu dah konfius..Mata dia ni pandang siapa sebenarnye nih!!!! pandang student yang belah kanan aku ke belah kiri aku ke pandang aku!!!! Taktik aku hanyalah dengan berdiam diri sampai dia cakap “Hey you the boy with the blue shirt,answer the question now lah…” Then baru aku tau dia panggil aku..Huahua.. Tak perlulah aku reveal sapekah nama lecturer aku ni..Dah sebakul penuh dosa aku kat dia..Maapkanlah aku wahai Begum!!! OOOPSSSS!!!hehe..


2nd paper lak Report Writing..paper terbabit tak masuk final exam pon. Tapi cukup merunsingkan aku la dol..Why not???Aku,Aiman,Bob and Haizam adalah satu group..Kitorang boleh dikategorikan sebagai pemalas yang terkemuka didalam kelas…Siap ada title lg ooo..”The Course’s Lazy Bumps”.. Bangga nak mati!!! Hehe.Dahla sorang-sorang pemalas (lagi-lagi aku),pastu kitorang dijodohkan untuk satu group plaks…memang keje pon tahap cikai la…presentation aku cam ampeh…dahtu semua hantar last minit lak tu..Memang gila babun la…Ni la bahana dapat lecturer baik and sempoi,sampai kitorang terus jadi spoil brats,liat and lemak nak mampos!!! Entah dapat berapa la aku paper ni…Ya Rabbi,kurniakan daku B- pon jadila..Sumpah tak buat lagi.Huhu…Berbalik kepada penantian result ni, aku memang dah nak kena nervous breakdown ni woi…Takot syial...aku akan update balik post ni dengan result aku yang bakal di reveal in matter of time.

Cewwwaahhhh!!!!


~Doakan daku~

2 comments:

Iris said...

aih..
da abes exm pon ktuk die lg ke..
dah2 la tu abe oi..
hehehe~

pape pointer ko dpt pon congrats..
dr kwn aku..
cos die 50 org kne buang..
dasat tol..

A B E said...

giler ah..
sib bek dok uitm..
haha