CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008




Semester Baru = Azam Lama (tapi di update)



Semester baru bakal tiba!!!!!Dengar kata subjek – subjek pun makin tough tahap The Rock dengan Azwan Ali atas katil (???)…Gua pun dah goyang ni..Kalau ahli politik dah lama lompat parti.. Gua nak lompat course???Manela boleh wei!! TESL for life maa..gua mula belajar berjalan, berdiri and jatuh kat TESL…(metafora je woi..jangan ko ingat mak aku beranakkan aku kat kampus lak!) Tough mana sekalipun aku face je…Asalkan aku tau benda tu bukan karnivor or kanibal..hua3..


Ape aku melalot ni woi!!! Maybe efek makan panadol dengan coke ni…huahua..Bersempena dengan semester baru yang bakal tiba ni, aku nak update balik azam aku yang tak tercapai last semester…Kita manusia merancang je tak gitu Cik Rosnah??? Tuhan je menentukan..Masalahnye dah 3 semester aku guna azam ni tapi still tak menjadik pon..Sipi-sipi je lor..huhu. Tapi okla tu..at least kita ada aim, goals , and tujuan dalam hidup kan??? Aku pon taknakla hidup aku pointless je.Umur pun da nak meningkat tua ni…cewwahhh!!! Ada 3 azam aku untuk semester ni..


1st aku nak pastikan aku lebih focus dalam kelas and makesure attendance 100% kali ni..Last semester focus and kehadiran aku kekelas pn da improve kepada 95% berbanding masa 2nd semester…Kalau aku wat daily roster dah cam poyo lak kan? Dah cam Tikus makmal lak nanti..Aku plan nak control social activities aku and lebihkan masa kat benda yang lagi berpekdah…Bau cam poyo je…Alaaa…nama pun azam kan? Hehe.Ok,tula 1st azam aku…


yg 2nd lak aku nak pastikan aku lebih aktif dengan aktiviti course and aktiviti kat kampus…Sebab aku rasa last semester aku macam tak campur masyarakat la..cam dunia aku kat umah je..Tengok Faizal,Kenet,Syikin kat kebudayaan cambest je…Jeles plaks..Semester ni ade ura-ura Puan Nora nak bikin teater..projek besau plak tu… Aku akan pastikan dapat join projek tu…I want to be a part of something important!!! HUAHUA.. Cam dialog kat drama HEROES plak eh!!!


Aim terakhir aku adalah nak struggle dapat 3.00 cgpa…DAH TAKNAK KOMEN LEBEY AZAM TU.. Nak achieve boley je..struggle lebey je..hehe..Okla tula azam2 aku this semester..Doa2 kan la aku dapat capai..Tak semua,dapat satu dua cukupla..



~lala~

2 comments:

Iris said...

bagos2!!
tu la abe yg sbnr..
heheh~
moge dpt capai la ek azam ko..
gud luck!!

A B E said...

kuang3
tanx ye nok!!!