CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 21, 2008


"Pepek Semerbak"

Aku terjumpa lah gambo produk ni dalam internet...Alangkah terkezut bapak bila aku mengamati nama produk ini.."PEPEK SEMERBAK" keluaran syarikat yang tak begitu terkemuka di indon,"GERMINEX"...Mula2 aku ingat ni produk pembersih peribadi wanita ke hape,tapi rupan-rupanye ni adelah pewangi closet dan juga kamar mandi seperti yang tertera di botol produk terbabit...nama produk itu telah membuat aku sangsi apekah maksod sebenar PEPEK di negara mereka (indon)..Apekah maksodnye "pencuci"??Aroma???Bau-bauan???Apepon,nama produk ini telah membuat aku gelak seround dengan kuatnye...Terima Kaseh Pepek Semerbak!!!!!


~HAHAHA~

3 comments:

tomato_masam said...

adeh..semerbak tu..kureng btul`..ahhahaha =)

Nadzrah said...

haha...
cam kenal je mana ko cilok neh

A B E said...

ak jmp lam tenet lah...
hehehe