CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

Another Video For You!!!


Deal or No Deal Parody

Aku jumpa video ni dalam Youtube masa layan all Mad TV episodes..Dalam banyak-banyak episode Mad TV yang aku tengok,aku rasa video ni adelah yang paling kelakar tahap giler baban laaa...video lain just kelakar je tapi takde "baban" factor sampai menyebabkan aku kena post video ni and share dengan korang...Video ini mengisahkan tentang seorang negro bersama seorang rakannya yang tidak kurang ke"negro"annya bermain game Deal or No Deal..Aku bajet korang semua tau gameshow terbabit kan??Berkenaan dengan mamat negro dua ekor nih,mereka adelah tersangatla bangang and kelakar nak mampos masa bermain dalam gameshow nih.Sampailah menyebabkan si Pengacara naik hangin and fedap (pengacara dia pon kelakar nak mati jugaks)...Seronok untok ditonton setiap hari..So,aku harap korang have fun dngan video ni k..Pape komen,hamburkan saja dalam peti komen ye..hehe



~Enjoyyy~

2 comments:

Iris said...

best r dorg menari tuh..hahaha~

A B E said...

hehe...