CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

G. I Joe - The Rise of Cobra

Korang kenal tak G.I Joe???Pernah tengok tak kartun dia masa kecik-kecik dulu???Haaa..lau tak pernah tu,wa tak dapekla nak nolong sebab G.I JOE adalah antara wira aku masa kecik dulu.. Minat aku yang teramat sangat masa kecik dulu membuatkan aku sampai merengek-rengek,berguling-guling depan bapak aku,suroh beliau belikan aku action figure dia kat aku...
Bapak aku pun terpaksa akur and belikan aku patung G.I JOE kat aku walaupon just yang cetak rompak je.Nak belikan yang original tak boleh sebab mahal gila babun...Belikan yang murah suddehhh..Thanks abah sebab melayan kerenah anak anda yang degil ni...hehe...

Semua tu 15thn lepas la geng...DAH LAMA BERLALU...Dah tinggal sejarah je..Di ketika Masa berlalu pantas,aku pun dah try untuk minat something realistik,dah bercinta,bergaduh and macam-macam lagi..Dah pudar kegilaan aku pada G.I JOE ni..Sampaila dua minggu lepas masa aku pergi GSC Dataran Pahlawan bersama geng kaki wayang yang kurang encemnye... Masa kitorang beli pop korn,dibaginye satu kalendar dan didalam kalendar tu terdapat la plak gambar-gambar poster filem-filem yang akan di-release pada 2009...Alangkah terkezutnye aku bila ternampak gambar poster filem G.I JOE ni...Filem nya release pada 7 August 2009!!!! Ak pun ape lagi,balek umah terus carik trailer filem ni kat youtube...Tapi still tak release lagi trailer nye..huhu..

Tapi aku dah membuat perjanjian darah dengan geng-geng aku...Aku akan engok film ni on the premier show...Kecuali la lau ada function urgent masa tu.huhu..Aku dah letakkan filem ni sebagai top of the list filem-filem target 2009..Watch out for me wahai G.I JOE!!!

YOE JOE!!!!


~Tak Sabarnyeeeee~

0 comments: