CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 14, 2009

The Blaine's Parody



Final Episode


Huhu..dah sampai ke penghujungnya pengembaraan kita bersama abang Blaine dan dua sahabat yang tak kurang bodonye tu...Setelah menyiarkan keenam-enam episode Blaine's Parody ini,aku rasa sangatla berpuas hati,lagi-lagi dapek share dengan korang ni,especially kepada subscriber Blaine's Parody aku yang setia, Nad Lollipop...Hehe.Di episod yang terakhir ni,dah tak sama cam episod yang sebelom-sebelom nye.ada kelainan siket..Nak tau layan suddehhh...HEHE.pasni canela blog ni tanpa updates dari Blaine's Parody kan???Yang pastinye aku akan cari and explore something more powerful lawaknye dari Blaine's Parody,korang tunggu jela ye.. Anyway guys and fellas,enjoy this last episode of Blaine's Parody dan terima kasehla sebab sudi melayan suma video-video aku yang tak seberapa ni ok.. Thanks!!!!

~Mmmuaacchhh~

2 comments:

Iris said...

itu bangang namenye!!!
hahaha~
klako siot..
aish..
aku akn rindu series neh..
weee~

A B E said...

tanx wahai pminat setia..haha