CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 9, 2009


Kembalinye Daku...

Wahhh...lame bebeno tak ngepos lam blog yang tah pape ni...adela dua tiga makhluk yang tak berapa nak halus telah mendesak dan terus mendesak kepada aku untuk mengapdet blog ni dengan segala santapan yang latest...Atas semua desakan tu,aku pon akhirnye tewas dan update jugakla blog aku ni...Bukan aku ni seorang yang hangat2 tahik ahyam...tetapi kebelakangan ni aku agak bizi dengan hidop aku...Masalah internet di rumah yang berlanjotan selama 2 minggu ni sedikit sebanyak telah menjejaskan masa aku untok teros berblogging apetah lagi untok mengapdet post ni...Kekadang sampai tak terasa nak online pun..Jadi biasa lak..Tapi untuk memuaskan kastemer yang sedia ada ni,aku pon sambung balik la ye..Hope korang tak merajok lak..Teroskan membaca dan kongsi pendapat la di blog aku ni ye..Berbekalkan 5 batang okok gulong, dua mug nescafe dan sebakul mood berblogging ni,Terimalah post-post aku yang baru ni yah!!!

~Enchoiii~

0 comments: