CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 9, 2009

The Blaine's Parody


Episode 5

Sorile sebab mungkir janji dikebelakangan ni...Cakap je nk post every week kn?kn? Tapi hampeh!!!Tapi ok la sebab aku still post gak benda alah ni...Lagi lambat,lagi saspen la kn???hua3.. Ade jela alasan aku Tapi fellas,bukan aku sengaja nak post menda ni lambat, tapi korang taula internet umah aku ni,cam cibai sawit siket...Tau nak carik masalah je..Skang ni dah ok balik,so,aku pun baru dapat jalankan balik tanggungjawab aku ni...Memuaskan nurani korang.Hua3.. Ok!Berbalik semula kita kepada video terbaru ini,ni lah episod second last blaine parody..Next week episod last..Da nak abes dah perjuangan kita dengan dua ekor mamat tolol ni kan??? Rasa cam semalam je aku perkenalkan korang dengan dorang...hehe.Tapi takpe,percayelah bahawa ada lagi mamat amerika yang bahalol yang amat sangat dari tu,nanti aku santapkan kepada korang..hua3.. Dalam episod ni,macam biasa,korang akan jumpa dengan si dua ekor kawan baik,si blaine and sorang magician baru yang nak "up" kan diri beliau dari si blaine tu..Zaoza namanye..Still dengan lawak "f" , video ni still boleh membuatkan korang gelak sampai tercekik,kalau tak, wat - wat tercekik la ye..hehe..Anyway fellas,

~Enjoy!!!~

1 comments:

Iris said...

they've turned into a bunch of fools..
hahah..
harry potter ya??
rite..